Arama motoru optimizasyonu (SEO) yazılımı veya organik arama pazarlama yazılımı, arama motoru sağlayıcısına yerleşim için ödeme yapmadan web sitelerinin arama motoru sonuç sayfalarındaki (SERP’ler) sıralamasını iyileştirmek için tasarlanmıştır. Bu araçlar, bir web sitesinin arama alaka düzeyini artırmak için en iyi stratejileri belirlemeye yardımcı olan çeşitli farklı özellikler aracılığıyla şirketlere SEO bilgileri sağlar. Birçok araç ayrıca rakip verileri ve geniş sektör analizi sunar. SEO yazılımı, genellikle ürün ve pazarlama ekiplerinin yanı sıra SEO uzmanları tarafından, web özelliklerinde Google, Yahoo ve Bing gibi arama motorlarında daha yüksek sıralamalar oluşturmaya yardımcı olabilecek iyileştirme alanlarını belirlemek için kullanılır.

SEO kategorisindeki ürünler, aşağıdaki işlevlerden bir veya daha fazlasını sunmalıdır: SEO denetimleri, sıralama izleme, anahtar kelime araştırması, içerik optimizasyonu veya bağlantı oluşturma. SEO denetim araçları, işletmelere web sitelerinin SEO “sağlığı” hakkında bir rapor sağlar. Bu ürünler, bir web sitesinin arama sıralamasını etkileyebilecek içerik tabanlı veya teknik sorunları belirler ve potansiyel iyileştirme için önerilerde bulunur. anahtar kelime araştırma araçları, işletmelerin alternatif arama terimlerini bulur. Örneğin Hastane Kelimesini arattığınız zaman onun yanında Hastane Randevu alternatif anahtar kelime sonuçlarınıda elde ederek daha geniş bir yelpazede projenizi değerlendirirsiniz. bu terimler için arama hacmini belirlemelerini sağlarken, içerik optimizasyon araçları, işletmelerin yapay zeka, SEO otomasyonu ve anlamsal SEO gibi özellikler aracılığıyla web sitelerinin içeriğini geliştirmelerine yardımcı olur.

Bazı SEO yazılım çözümleri, yerel SEO yazılımının özelliklerini sunar . Bu araçlar, işletmelerin yerel arama sayfalarındaki sıralamalarını izlemelerine, yerel listeleri izlemelerine ve en üst sıradaki yerel anahtar kelimeleri keşfetmelerine yardımcı olur. Diğer SEO yazılım ürünleri, tıklama başına ödeme (PPC) reklam optimizasyonu, dönüşüm ölçümleri ve reklam yerleşimi gibi ücretli arama optimizasyonu araçları sağlayabilir. (Arama ağı reklamcılığı ürünleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen arama reklamcılığı yazılım kategorimizi ziyaret edin.)

SEO kategorisine dahil edilmeye hak kazanmak için bir ürün:

SEO ile ilgili olarak aşağıdaki işlevlerden bir veya daha fazlasını gerçekleştirin: içerik optimizasyonu, SEO denetimleri, anahtar kelime araştırması, sıralama izleme, bağlantı oluşturma veya geri bağlantı izleme
Optimizasyonla ilgili metrikler hakkında raporlar sağlayın
Ücretsiz, organik arama motoru listelerinde iyileştirmeye odaklanın

By admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.